vejdem

Alla inlägg den 15 februari 2011

Heej redo för träning nu, ska köra hårt, haha men nu kommer lite bilder

Jag lekte lite XD  Min köra One Piece <3    Det här har jag på mej på träningen <3
Kyssen :* /V 

En person du kan berätta allt för

   Izabella Edlund, love yaa!<333333333333/V

Halooo!mobilbloggar nu...Idag på håltimmen i skolan så gick vi till åkis och då kom Josef asso NO läraren och han såg typ oss och nu har typ alla lärare pratat med oss... -.- Iaf nu sitter jag här med bästa Vendela o bloggar... Ses(; /J

Sorry att jag inte bloggade igår som jag lova men jag hann inte -.-
Snart ska jag på tränin och träffa dom underbara, sitter redan med underbara jossan vi tittar på tve elr jag vet inte om vi tittar men vi har den iaf på, haha jag ör så tråkignär det gäller att skriva om vad jag har gjort, haha lite random  har iaf inge att skriva om nu så
Kyssen/V

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

MixPod

Fråga oss

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Vilken film är bäst? x)
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 Harry Potter
 Vampire Sucks
 The last song
 Dear John
 James Bond
 Indiana Jones
 Nalle Puh
 Avatar
 Yogi Björn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards